Retningslinjer for angrerett

For bedrifter:

Vi håper selvsagt at du er fornøyd med varene du har mottatt fra oss. Skulle du likevel ikke være fornøyd, send oss gjerne en epost til klinikkengros@gmail.com

MERK: Det er i utgangspunktet ingen retur-rettigheter for bedrifter utover avtaleloven og kjøpslovens bestemmelser. 

Fakturakjøp: For bedrifter tilbyr vi kjøp med faktura. For eksisterende kunder (tidligere gjennomført kjøp) gjelder det standard 14 dagers forfall. For nye kunder må fakturabeløp betales før varene kan sendes. Dette er for at vi skal kunne bekrefte at du er en faktisk kunde. Ved manglende betaling gjelder følgende vilkår;

Faktura forfaller til betaling innen 14 dager fra kjøpsdato/fakturadato. Ved for sen betaling beregnes 12,5 % rente p.a. fra forfall + purre/inkassogebyr på 35 NOK. Manglende betaling kan føre til inkassoprosess og høyere kostnader kan tilkomme. Verneting for inkassoprosess er avtalt til Sør Rogaland Tingrett / Forliksrådet i Sandnes Kommune.

Forbrukerkjøp:

Som forbruker har du 14 dagers bytterett/angrerett. Det vil si at du har 14 dager etter at du har mottatt varene til å be oss om en retur.

For å ha rett på retur fra oss, må varene være i tilsvarende samme stand som da du fikk dem - ubrukt og i original-forpakning.

For å starte en retur, sender du en epost til klinikkengros@gmail.com hvor du i emnefeltet merker ditt ordrenummer.

Hvis din retur blir akseptert, sender vi deg en retur-etikett sammen med instruksjoner på hvordan og hvor pakken skal sendes til. Pakker som sendes tilbake til oss uten slik bekreftelse i forkant vil dessverre ikke bli akseptert. Adresse for sending av retur er:

Forusparken 22, 4031 Stavanger att. "Klinikkengros.no"

MERK: Vi har ingen gebyrer for retur/angrerett, men det er kjøper som dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen (returfrakt). Dette beregnes av oss ved utstedelse av returetikett og trekkes fra returbeløpet. 

Ytterligere spørsmål? Ta kontakt med oss på klinikkengros@gmail.com.

Skade, feil og mangler

Vennligst sjekk varene når de mottas og kontakt oss umiddelbart dersom det er skader, mangler eller noe som er feil i forhold til din bestilling slik at vi kan gå igjennom problemet og rette opp igjen. Vennligst send oss en epost til klinikkengros@gmail.com sammen med ditt ordrenummer samt en beskrivelse på hva som er feil.

Tilbakebetaling:

Vi tar kontakt med deg når vi har mottatt og gjennomgått varen. Eventuell tilbakebetaling vil foretas til det opprinnelige betalingsmåten / betalingskortet innen 10 virkedager. Vennligst tillat noen virkedager også hos din kortleverandør til pengene er synlige på din konto. Dersom det har gått lenger enn 15 virkedager siden vi godkjente din retur, vennligst send oss en epost til klinikkengros@gmail.com.

Bytte:

Dersom din retur er akseptert, og du ønsker å bytte varen er den raskeste måten å sikre at du får en ny vare er å foreta et nytt separat kjøp. Da behandler vi utbetalingen av ditt forrige kjøp mens du mottar ny vare fra oss.

Vennlig hilsen - Klinikkengros.no